Warszawa, 6 sierpnia 2014 r.: 6 sierpnia odbyło się re-otwarcie czwartej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W hali w Toruniu wyodrębniono 1/3 powierzchni na potrzeby usługi delivery (usługi dostaw). Celem remodelingu prowadzonego w pięciu wybranych halach MAKRO jest zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy.
MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Klientami sieci są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Toruniu, Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie i Szczawnie) na potrzeby usługi delivery oraz sklepu internetowego.
Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego rozwiązanie: zrobienie zakupów w hali, usługę delivery lub zamówienia produktów poprzez sklep internetowy MAKRO Biuro Online – mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash&Carry.
Hala w Toruniu jest jedną z pięciu hal wielokanałowych, w której zakończono proces remodelingu. W ramach przebudowy 1/3 dotychczasowej powierzchni toruńskiej hali, została przeznaczona pod obsługę delivery (usługę dostaw). Bezpośrednie dostawy towaru do Klientów MAKRO z sektora HoReCa oraz właścicieli sklepów detalicznych realizowane są w ciągu 24 godzin od zamówienia. Oferta obejmuje cały asortyment hal, a dzięki zachowaniu ciągu chłodniczego w całym procesie firma MAKRO gwarantuje najwyższą ich świeżość.
W pięciu przebudowanych halach MAKRO zdecydowano się utrzymać asortyment z uwzględnieniem preferencji zakupowych klientów. Wprowadzono do nich prezentację paletową artykułów promocyjnych w dedykowanych, łatwo dostępnych obszarach, lepszą prezentacją artykułów w ramach danego stoiska, (np. minidrogeria z ofertą kosmetyków), dostępność na zamówienie lub poprzez sklep internetowy części produktów przemysłowych.