Warszawa, 02 października 2014 r.: 23 września br. MAKRO Cash & Carry otworzyło Akademię Świeżej Żywności, czyli centrum szkoleniowe skierowane do pracowników stoisk Świeżej i Ultra świeżej Żywności. Projekt obejmie cykl szkoleń, wymianę doświadczeń oraz dzielenie się dobrymi praktykami. Weźmie w nim udział blisko 600 osób w ciągu najbliższych dwóch lat
Celem Akademii jest rozwój Menedżerów Działów Świeżej Żywności MAKRO i ich zespołów poprzez dostarczenie im kompleksowej wiedzy teoretycznej oraz możliwości sprawdzenia jej w praktyce. Dzięki szkoleniom pracownicy staną się najwyższej klasy specjalistami w swojej dziedzinie. Pozwoli to nie tylko zapewnić klientom firmy możliwie jak najlepszą obsługę, ale również wpłynąć na konkurencyjność MAKRO na rynku dystrybutorów ultra świeżej i świeżej żywności.
Akademia mieści się w hali w Łodzi, dzięki bliskości powierzchni sprzedaży największy nacisk szkoleń może być położony na ich aspekt praktyczny, co jest jednym z głównych założeń projektu. Szeroki zakres szkoleń obejmuje wiedzę asortymentową, jakość i bezpieczeństwo żywności, zarządzanie zespołem, jak też doskonalenie umiejętności operacyjnych oraz zajęcia z proaktywnej sprzedaży.
Akademia Świeżej Żywności to centrum kompetencyjne, którego program szkoleniowy układany jest na pół roku z góry, dzięki czemu pracownicy odpowiednio wcześniej mogą wybrać interesujące ich opcje rozwoju. Jesteśmy pewni, że wymierne korzyści z Akademii dostrzegą zarówno nasi pracownicy jak i klienci, którym zaoferujemy jeszcze lepszą obsługę - mówi Dominik Branny, Dyrektor Pionu HR w firmie MAKRO.
Uroczystego otwarcia Akademii Świeżej Żywności dokonał David Boner, Prezes MAKRO Polska. W otwarciu Akademii uczestniczyli również pozostali członkowie Zarządu, przedstawiciele METRO Group: Arnaud Popille, Michael Frohner, Daniel Iordache, przedstawiciele Centrum Wsparcia Biznesu MAKRO związani z projektem, trenerzy, a także Dyrektorzy Hal i przedstawiciele Pionu HR.