Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Informacje ogólne

5 stycznia 2015

MAKRO współsponsorem Gault & Millau

Po raz pierwszy w Polsce ukazał się prestiżowy przewodnik Gault&Millau, który od 50 lat wyznacza trendy na kulinarnej mapie świata. Podczas gali inaugurującej przewodnik odbyło się wręczenie nagród dla najlepszych polskich szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry wsparło premierę przewodnika jako współsponsor. ...

więcej
12 grudnia 2014

Polscy kucharze - juniorzy wrócili z brązem z Kulinarnego Pucharu Świata w Luxemburgu

Polska reprezentacja juniorów przywiozła dwa brązowe medale z Kulinarnego Pucharu Świata w Luxemburgu. To pierwszy taki sukces w historii startów polskiej drużyny. Członkowie reprezentacji szkolili się w stołecznej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, zaś co roku dołączają do niej laureaci konkursu „Zgotuj Sobie Sukces”. ...

więcej
18 listopada 2014

Uczniowie z Wrocławia i Warszawy zgotowali sobie sukces - wyniki 6. edycji ogólnopolskiego konkursu kulinarnego

W piątek, 14 listopada w Warszawie odbył się finał 6. edycji prestiżowego, ogólnopolskiego konkursu kulinarnego „Zgotuj Sobie Sukces” zorganizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierników. W tym roku najlepsi okazali się Igor Antoszewski i Michał Wester – uczniowie z Zespołu Szkół Gastronomicznych we Wrocławiu. ...

więcej
17 października 2014

Franczyza bardziej opłacalna niż handel niezależny, co potwierdza badanie opinii MAKRO przeprowadzone wśród właścicieli sklepów

Ciekawe oferty promocyjne, niskie ceny produktów oraz wsparcie reklamowe i marketingowe – to główne zalety przynależności do sieci franczyzowych wskazane przez właścicieli sklepów tradycyjnych. Badanie przeprowadzone przez Agencję Nielsen, na zlecenie MAKRO Cash & Carry, pozwoliło poznać ich opinię na temat franczyzy. ...

więcej