MAKRO Cash and Carry Polska zaprezentowało podczas targów gastronomicznych EuroGastro nowe rozwiązanie dla klientów z branży HoReCa – Gastrobus, przygotowany w ramach programu ,,Wsparcia i Partnerstwa”. ...
MAKRO Cash and Carry Polska zaprezentowało podczas targów gastronomicznych EuroGastro nowe rozwiązanie dla klientów z branży HoReCa – Gastrobus, przygotowany w ramach programu ,,Wsparcia i Partnerstwa”. ...
Już po raz trzeci firma MAKRO Cash & Carry weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – światowej akcji na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Dokładnie o godz. 20.30, w sobotę, 26 marca, setki milionów osób i instytucji na całym świecie ponownie zgaszą światła podczas niezwykłej akcji zainicjowanej przez organizację ekologiczną WWF, która w tym roku odbywa się pod hasłem ,,Godzina dla...
Ruszyła odświeżona strona internetowa programu społecznego ,,Tu mieszkam, tu kupuję” zainicjowanego przez MAKRO Cash and Carry Polska, aby wspierać lokalny handel w Polsce. Na platformie internauci znajdą, między innymi, formularz kontaktowy umożliwiający przystąpienie do akcji oraz wiele aktualnych informacji o sytuacji na rynku lokalnych sklepów. ...
MAKRO Cash & Carry zorganizowało pierwsze spotkanie z cyklu warsztatów dla blogerek kulinarnych. Tematem wspólnego gotowania były potrawy ze świeżych ryb dostępnych w halach MAKRO. Na pierwszy warsztat, zorganizowanych przez MAKRO Cash and Carry Polska, przybyło 14 blogerek. ...
Ruszył oficjalny profil MAKRO Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu wiele ciekawych informacji, m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego. ...
Prawie 90% uczestników szkoleń zorganizowanych przez MAKRO Cash & Carry w 2010 roku ocenia je pozytywnie – wynika z podsumowania ankiet przeprowadzonych przez firmę po każdym module. Ogółem w zeszłym roku w szkoleniach wzięło udział ponad 4000 przedsiębiorców. ...
MAKRO Cash & Carry zostało partnerem strategicznym Olimpiady Dziennikarzy ,,Fakty i mity o żywności i żywieniu”. Organizatorami projektu są: Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców, Federacja Konsumentów Polskich oraz Portal ,,Zdrowa rodzina”. ...