Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

23 kwietnia 2020

Koreańskie sałatki kimchi – nowość w ofercie MARKO Polska

MAKRO Polska wprowadziło do sprzedaży nowe produkty kuchni azjatyckiej. W ofercie sieci hurtowni pojawiły się kimchi – koreańskie sałatki z kiszonych warzyw w słoikach marki Old Friends Kimchi. Niepasteryzowane, produkowane bez użycia konserwantów oraz polepszaczy smaku, sałatki sprawdzą się zarówno jako dodatki przy daniu głównym czy przystawce, jak i samodzielne danie.

więcej
16 kwietnia 2020

Ponad 2000 posiłków przygotowanych przez MAKRO Polska w ramach akcji #posiłekdlalekarza

MAKRO Polska wspiera pracowników polskiej służby zdrowia,  dostarczając ciepłe posiłki w ramach akcji #posiłekdlalekarza. Dzięki zaangażowaniu firmy, lekarze i personel medyczny szpitala MSWiA w Warszawie liczyć mogą na ciepłe dania, dostarczane we wszystkie dni powszednie. W sumie, od początku akcji, Zespół Kucharzy Akademii Inspiracji MAKRO, zlokalizowanej w Warszawie, przygotował ponad 2000 posiłków.

więcej
15 kwietnia 2020

Szef dla Młodych Talentów przechodzi do kanałów cyfrowych

Program odpowiedzialności społecznej Szef dla Młodych Talentów, organizowany przez MAKRO Polska, przechodzi do kanałów cyfrowych. W odpowiedzi na zawieszenie zajęć dydaktycznych sieć hurtowni przygotowała ogólnodostępną, internetową akcję edukacyjną pt. „Dokształcaj się ONLINE!”. Dla młodych kucharzy, stawiających pierwsze kroki w karierze, przygotowano szereg materiałów edukacyjnych, m.in. praktyczne wskazówki, triki i porady oraz prelekcje poprowadzone przez doświadczonych szefów kuchni oraz ekspertów programu.

więcej
9 kwietnia 2020

Poznaj Kultowe Wielkanocne Smaki w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne zachęca do poznania kultowych wielkanocnych smaków. Na stronie programu znaleźć można wyjątkowe historyczne receptury oraz pomysły szefów kuchni na ich nowoczesne, smakowite wariacje. Celem świątecznej odsłony programu pt. „Kultowe Wielkanocne Smaki” jest nie tylko przypomnienie polskiej tradycji kulinarnej w okresie Świąt Wielkanocnych, ale również promowanie znajdujących się na Szlaku Kulinarnym restauracji, posiadających wielkanocną ofertę dań na wynos.

więcej
8 kwietnia 2020

MAKRO Polska wspiera polską gastronomię i właścicieli małych sklepów

W ramach pomocy w czasach pandemii COVID-19 MAKRO Polska podejmuje szereg działań wspierających klientów HoReCa i tradycyjnego handlu. Przygotowanie Niezbędnika Kryzysowego – dla sektora gastronomicznego oraz Poradnika Kryzysowego – dla tradycyjnego handlu, bieżące informowanie o zmianach na rynku oraz dostępnych narzędziach wsparcia, stworzenie gastronomicznej mapy Polski – to tylko część działań podejmowanych przez sieć hurtowni w tym trudnym czasie.

więcej
3 kwietnia 2020

MAKRO Polska z wydarzeniem specjalnym – Akademia Fine Dining’u

13 lutego br. sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała wydarzenie specjalne dla młodzieży szkolnej pt. Akademia Fine Dining’u. Spotkanie, którego celem była edukacja przyszłych szefów kuchni z zakresu tematyki fine dining'u oraz promowanie wśród nich chęci do ciągłego kształcenia się w zawodzie kucharza, miało miejsce w Akademii Inspiracji MAKRO w Krakowie. ...

więcej