MAKRO Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący Stoiska Mięso, Ryby oraz Warzywa i Owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiązań w zarządzaniu tymi grupami asortymentu. ...
MAKRO Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący Stoiska Mięso, Ryby oraz Warzywa i Owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiązań w zarządzaniu tymi grupami asortymentu. ...
Co wybieramy – schabowego czy pizzę? Stawiamy na jakość dań czy cenę? Rekomendacji lokali szukamy u znajomych czy w Internecie? Odpowiedzi na te i inne pytania, dotyczące trendów w jadaniu poza domem, przedstawia piąta edycja raportu „Polska na Talerzu” przygotowanego przez firmę MAKRO Cash&Carry.
Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania. ...
Warszawa, 17 marca 2015 r.: Pod hasłem „Ogród w dobrym stylu” rozpoczęła się wiosenna edycja popularnej wśród klientów MAKRO Punktomanii. Po raz pierwszy w akcji pojawiają się ekskluzywne meble ogrodowe i grille, na zakup których można otrzymać 50 proc. rabatu. ...
W piątek, 9 stycznia br. po raz pierwszy Kuchnia Pokazowa Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, w której na co dzień szkolą się szefowie kuchni i pracownicy branży Horeca, uchyliła swoich drzwi przed dziećmi. Wzięły one udział w warsztacie kulinarnym prowadzonym przez szefów kuchni MAKRO wraz z kulinarną Reprezentacją Polski i laureatami 6. Edycji konkursu kulinarnego „Zgotuj Sobie Sukces”. ...
Po raz pierwszy w Polsce ukazał się prestiżowy przewodnik Gault&Millau, który od 50 lat wyznacza trendy na kulinarnej mapie świata. Podczas gali inaugurującej przewodnik odbyło się wręczenie nagród dla najlepszych polskich szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry wsparło premierę przewodnika jako współsponsor. ...
W roku obrotowym 2013/14 METRO GROUP z powodzeniem kontynuowało wdrażanie procesu transformacji i osiągnęło swój cel: EBIT wyniósł 1,727 milionów euro, natomiast sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 1,3%, co było zgodne z wcześniejszymi oczekiwaniami. ...