Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

13 maja 2010

MAKRO Cash & Carry reprezentuje Polskę w konkursie European Business Awards

MAKRO znalazło się w gronie 25 polskich firm wybranych, by reprezentować kraj w prestiżowym konkursie European Business Awards. Celem jest wyłonienie przedsiębiorstw, które najlepiej realizują trzy wartości przyświecające organizatorom konkursu: innowacyjność, doskonałość oraz zrównoważony rozwój. ...

więcej
27 kwietnia 2010

Kuchnia w komplecie z marką Horeca Select

21 kwietnia br. w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbył się pokaz kulinarny Grzegorza Kazubskiego pod hasłem „Kuchnia w komplecie”. Motywem przewodnim pokazu była profesjonalna marka Horeca Select dedykowana branży hotelarsko-gastronomicznej. ...

więcej
31 marca 2010

Relacja ze stoiska MAKRO podczas targów EuroGastro 2010

MAKRO Cash & Carry już po raz szósty zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas targów EuroGastro. Na największym stoisku targów, o powierzchni 380 m², odbyło się 21 pokazów kulinarnych, podczas których można było zobaczyć, jak w praktyce wykorzystać profesjonalne marki dedykowane branży gastronomicznej. ...

więcej
26 marca 2010

MAKRO Cash & Carry laureatem Godła „Jakość Obsługi 2009”

MAKRO Cash & Carry znalazło się w rankingu Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, zwyciężając w kategorii „Hurtownie samoobsługowe”. Zestawienie zostało stworzone na podstawie opinii ponad 200 tysięcy konsumentów, którzy samodzielnie zgłaszają do rankingu firmy, bądź instytucje. ...

więcej
18 marca 2010

MAKRO uczestniczy w Godzinie dla Ziemi

Już po raz drugi nasza firma weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – światowej akcji na rzecz ograniczenia zmian klimatu. 27 marca miliony osób, firm i władze wielu miast zgaszą światła w symbolicznym apelu o działanie na rzecz Ziemi. ...

więcej