W sieci hurtowni MAKRO Polska znaleźć można szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej. Produkty są pozbawione konserwantów oraz pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i pracy.
W sieci hurtowni MAKRO Polska znaleźć można szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej. Produkty są pozbawione konserwantów oraz pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i pracy.
Jak pokazują wyniki najnowszego badania „Polska na Talerzu 2018”, Polacy chętnie odwiedzają różnego rodzaju restauracje, w których zostawiają coraz więcej pieniędzy. Liczy się smak potraw i chęć poznawania nowych smaków, za które jesteśmy w stanie zapłacić od 10 od 70 złotych.
Filet z labraksa ze skórą smażony na maśle, podany na sałatce ze słodką pulpą mango, chrupiącym fenkułem i sałatą frisee... Brzmi smacznie? Jak przygotować takie danie, pokazuje w kolejnym odcinku "Trików szefa kuchni" Wojciech Harapkiewicz - szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.
W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski. To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.
Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerzyła swoją ofertę papryczek chili o odmiany Trinidad Scorpion i Carolina Reaper – najostrzejsze papryki według Księgi Rekordów Guinnessa.
62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Za butelkę płacimy do 30 zł, przy wyborze kierujemy się smakiem, a najchętniej pijemy je w domu – wynika z raportu „Polacy w świecie wina” przygotowanego przez MAKRO Polska.
Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.