Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 roku planowane są kolejne otwarcia sklepów.
Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 roku planowane są kolejne otwarcia sklepów.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza nowe produkty w ramach linii marki METRO Chef. Do oferty dołącza dziewięć rodzajów napojów roślinnych w dwóch liniach: klasycznej oraz dla baristów. Produkty będące alternatywą dla tradycyjnego mleka posiadają certyfikat BIO i są w 100% wegańskie.
7 lutego w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu „Zostań Mistrzem Zakupów”. Akcja była skierowania do wszystkich franczyzobiorców działających w ramach sieci ODIDO. Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. zł, a nagrodami głównymi były auta dostawcze. ...
Zespół MAKRO Polska po raz kolejny otrzymał certyfikat „HR Najwyższej Jakości.” Nagroda ta przyznawana w ramach badania polityki i projektów HR przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami jest potwierdzeniem najwyższych standardów zarządzania zasobami ludzkimi.
W styczniu MAKRO Polska wystartowało z cyklem edukacyjnym „Ciao Italia” skierowanym do przedstawicieli branży HoReCa. Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej. Pierwsze spotkanie odbyło się 24.01 w restauracji Concordia Taste w Poznaniu. Wzięło w nim udział kilkudziesięciu uczestników. Za przygotowanie dań pokazowych odpowiadali Szefowie Kuchni Giancarlo Russo oraz MAKRO Polska. Kolejne warsztaty odbędą się w Trójmieście, Katowicach oraz Lublinie.
Kolejny rok z rzędu MAKRO Polska otrzymało prestiżowe tytuły Top Employer Polska 2023 oraz Top Employer Europe 2023. Wyróżnienia te są zwieńczeniem działań prowadzonych przez firmę z myślą o jej pracownikach.
Mimo wyzwań rynkowych zespół MAKRO Polska osiągnął wyznaczone cele w minionym roku. Firma m.in. odnotowała ponad miliard złotych obrotu w sprzedaży marek własnych, otworzyła setny sklep ambasadorski ODIDO, a w ramach zielonej transformacji przebudowała kolejne trzy hale. Wdrożono również nową strategię sCore, która jest ugruntowaniem hurtowego DNA MAKRO Polska.