Street food i fine dining - dwa style gotowania, które pokochali warszawiacy. Oba można było podziwiać w pokazowej kuchni MAKRO podczas re-otwarcia flagowej hali zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich 184 w Warszawie.
Street food i fine dining - dwa style gotowania, które pokochali warszawiacy. Oba można było podziwiać w pokazowej kuchni MAKRO podczas re-otwarcia flagowej hali zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich 184 w Warszawie.
Oferta sieci MAKRO Cash&Carry Polska została wzbogacona o nowe rodzaje pasztetów belgijskiej marki POLCA. Wyroby przygotowywane są w piekarnikach parowych na bazie świeżego mięsa m.in. wieprzowiny, kurczaka i kaczki.
22 listopada odbyło się re-otwarcie flagowej hali MAKRO zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. Na stołecznych klientów sieci czekały pokazy kulinarne, degustacje oraz inne liczne atrakcje.
15 listopada podczas gali ,,Restaurant Week” nagrodzono zwycięzców jesiennej edycji festiwalu najlepszych restauracji. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała dla laureatów bony towarowe na zakupy w halach.
22 listopada br. odbyło się re-otwarcie flagowej hali MAKRO zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich 184 w Warszawie. To trzeci obiekt firmy przechodzący w bieżącym roku przebudowę w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków.
Pierwszym Mikserem Kulinarnym poprowadzonym przez wybitnego szefa kuchni i laureata wielu nagród Pawła Oszczyka zainaugurowano nowy cykl warsztatów dla uczniów szkół gastronomicznych. Spotkanie jest częścią programu „Szef dla Młodych Talentów”, który zainicjowała i realizuje sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
Asortyment firmy MAKRO Cash&Carry Polska został poszerzony o zestawy herbat marki Sir Williams. To jedno z pierwszych kompleksowych rozwiązań sieci dedykowanych dla klientów z sektora HoReCa.