Pod koniec marca br. w Zakopanem sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska po raz pierwszy zorganizowała spotkania z cyklu Szef dla Młodych Talentów oraz Szef dla Szefów. W wydarzeniach wzięło udział ponad 300 przedstawicieli podhalańskiej gastronomii.
Pod koniec marca br. w Zakopanem sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska po raz pierwszy zorganizowała spotkania z cyklu Szef dla Młodych Talentów oraz Szef dla Szefów. W wydarzeniach wzięło udział ponad 300 przedstawicieli podhalańskiej gastronomii.
Ponad 100 uczniów z wielkopolskich szkół gastronomicznych wzięło udział w Mikserze Kulinarnym zorganizowanym 20 marca br. w Poznaniu w ramach programu ,,Szef dla Młodych Talentów”. Gośćmi wydarzenia byli wybitni szefowie kuchni, laureaci Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska, Michał Kuter oraz Ernest Jagodziński.
W asortymencie sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska pojawiły się jednorazowe talerzyki i miski wykonane z trzciny cukrowej. Produkty są biodegradowalne i kompostowalne.
Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska rozpoczęła akcję ,,Nie marnuję, pakuję”. Działania, podjęte w ramach projektu, są zaadresowane do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów. Mecenat akcji objęła Federacja Banków Żywności.
Na początku marca w Olsztynie i Gdyni miały miejsce symboliczne otwarcia sezonu branży HoReCa, w których udział wzięło około 500 przedstawicieli środowiska gastronomicznego. Organizatorem wydarzeń z cyklu ,,Szef dla Szefów” jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
Oferta marki Horeca Select, skierowana do sektora gastronomicznego, została poszerzona o niepudrowane rękawiczki jednorazowego użytku wykonane z nitrylu. Wyróżniają się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne i mogą być używane przez osoby ze skłonnością do alergii skórnych.
Laureaci drugiego miejsca w konkursie ,,Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016" w dniach 13 - 19 lutego br. odbyli staż w stołecznej restauracji ,,La Rotisserie” pod okiem szefa kuchni Pawła Oszczyka. Organizatorem inicjatywy jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, a partnerstwo strategiczne nad projektem objął ,,Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska”.