Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
23 maja 2013, 12:02

Za nami pierwszy cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”

Za nami pierwszy cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”

Zakończył się pierwszy cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”. Łącznie w trzech regionalnych edycjach spotkania w Warszawie, Katowicach i Poznaniu wzięło udział kilkuset detalistów. Cykl zdobył również uznanie władz lokalnych oraz mediów.

„Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?” to tytuł konferencji organizowanych w ramach 4.edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję” przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska. W spotkaniach wzięło udział kilkuset właścicieli sklepów osiedlowych z Mazowsza, Śląska i Wielkopolski, którzy wspólnie z gośćmi imprezy dyskutowali na temat szans i zagrożeń dla handlu tradycyjnego w Polsce.

Gospodarzem wszystkich trzech konferencji był Krzysztof Ibisz, znany i lubiany prezenter oraz zwolennik życia „slow”, który przedstawiał uczestnikom oczekiwania polskich konsumentów wobec sklepów osiedlowych. Maciej Kraus z firmy FernPartners omawiał zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego, a przedstawiciele firmy Mars wyjaśniali, czym jest skuteczny merchendising w sklepie osiedlowym. Dodatkowo goście konferencji, dzięki ekspertom z firmy A5 Creation mogli dowiedzieć się jak skutecznie zarządzać przestrzenią sklepową. Prelegenci Wincor Nixdorf oprowadzali ich natomiast po świecie nowoczesnych systemów kasowych.

Cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?”. organizowany był przez sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry Polska oraz sklepów ODIDIO w ramach czwartej edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję”. Patronat nad akcją objęły Krajowa Izba Gospodarcza redakcje magazynów: „Wiadomości Handlowe” i „Handel” oraz serwisów dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl. Stołeczną konferencję patronatem objęły Urzędy Dzielnicy Włochy oraz Bielan, katowicką Prezydent miasta Katowice, Piotr Uszok, zaś poznańską Wiceprezydent miasta Poznania, Tomasz J. Kayser. 

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska