15 listopada podczas gali ,,Restaurant Week” nagrodzono zwycięzców jesiennej edycji festiwalu najlepszych restauracji. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała dla laureatów bony towarowe na zakupy w halach.
15 listopada podczas gali ,,Restaurant Week” nagrodzono zwycięzców jesiennej edycji festiwalu najlepszych restauracji. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała dla laureatów bony towarowe na zakupy w halach.
22 listopada br. odbyło się re-otwarcie flagowej hali MAKRO zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich 184 w Warszawie. To trzeci obiekt firmy przechodzący w bieżącym roku przebudowę w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków.
Pierwszym Mikserem Kulinarnym poprowadzonym przez wybitnego szefa kuchni i laureata wielu nagród Pawła Oszczyka zainaugurowano nowy cykl warsztatów dla uczniów szkół gastronomicznych. Spotkanie jest częścią programu „Szef dla Młodych Talentów”, który zainicjowała i realizuje sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
Asortyment firmy MAKRO Cash&Carry Polska został poszerzony o zestawy herbat marki Sir Williams. To jedno z pierwszych kompleksowych rozwiązań sieci dedykowanych dla klientów z sektora HoReCa.
22 listopada odbędzie się re-otwarcie flagowej hali MAKRO zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. Firma właśnie rozpoczęła kampanię promocyjną wydarzenia.
21 października odbył się finał „Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016”. Była to ósma edycja konkursu organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska. Firma będzie kontynuować swoją misję wspierania młodych kucharzy poprzez program „Szef dla Młodych Talentów“, który pozwoli rozszerzyć skalę działań edukacyjnych oraz jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby młodych adeptów sztuki kulinarnej.
21 października odbył się finał ogólnopolskiego konkursu kulinarnego „Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016”. Na podium stanęły zespoły z Trójmiasta, Gorzowa Wielkopolskiego oraz Warszawy. Zobacz relację z konkursu!