31 marca 2016 roku odbyła się konferencja branży HoReCa Food Service Summit ,,Postaw na ludzi” 2016. Partnerem głównym wydarzenia była firma MAKRO Cash and Carry Polska.
31 marca 2016 roku odbyła się konferencja branży HoReCa Food Service Summit ,,Postaw na ludzi” 2016. Partnerem głównym wydarzenia była firma MAKRO Cash and Carry Polska.
Marka Horeca Select wzbogaciła swój asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych prosto z Włoch.
21 marca 2016 ruszyła kolejna edycja konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy, organizowanego przez MAKRO Cash and Carry Polska. Partnerem strategicznym wydarzenia po raz pierwszy został Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska.
W ramach akcji promującej na polskim rynku Norweskiego Dorsza Zimowego Skreia, prowadzonej przez Norweską radę ds. Ryb i Owoców Morza oraz sieć hurtowni Makro Cash & Carry, w Trójmieście, Poznaniu i we Wrocławiu zorganizowany został cykl regionalnych spotkań kulinarnych.
Warszawa, 16 lipca r.: 16 lipca odbyło się re-otwarcie pierwszej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. Jej rezultatem jest przeniesienie do kaliskiej hali magazynu sklepu internetowego MAKRO Biuro Online. ...
Warszawa, 17 czerwca 2014r.: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., sieć wielkopowierzchniowych hurtowni, wprowadziła usługę płatności przelewem za zakupy zrobione w sklepie on-line. Udogodnienie to jest odpowiedzią na rosnącą rolę nowoczesnych form płatności oraz oczekiwań klientów. ...
Sklep internetowy sieci hurtowni wielkopowierzchniowych – MAKRO Biuro Online działa już ponad pół roku. Klienci platformy to biura, firmy, instytucje oraz szkoły, które posiadają zaplecze biurowe, poszukujące szerokiego wyboru asortymentu biurowego, chemii gospodarczej oraz wybranych artykułów spożywczych. ...