Oferta Horeca Select oraz ilMolino Chiavazza, skierowana do włoskich restauracji i pizzerii, została poszerzona o 6 nowych rodzajów mąki. Produkty charakteryzującą się wysoką jakością i dużą odpornością na na odkształcenia glutenu.
Oferta Horeca Select oraz ilMolino Chiavazza, skierowana do włoskich restauracji i pizzerii, została poszerzona o 6 nowych rodzajów mąki. Produkty charakteryzującą się wysoką jakością i dużą odpornością na na odkształcenia glutenu.
Marka Horeca Select wzbogaciła swój asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych prosto z Włoch.
Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. ...