Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

26 sierpnia 2022

Biało- czerwone menu w Twojej restauracji

Jak co roku MAKRO Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do wspierania lokalnych restauracji. W bieżącym roku akcja ma na celu również wsparcie restauratorów, dla których obecny czas jest pełen wyzwań.

więcej
25 sierpnia 2022

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce pojawił się 9.08. w hali MAKRO w Gdyni. Celem było zapoznanie przedsiębiorców z nowym formatem sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. To początek ODIDO EXPO. Sklepy modelowe pojawią się także w innych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia zaplanowane jest na 30 sierpnia  we wrocławskiej hali MAKRO, 20 września w Rzeszowie oraz 11 października  w hali zlokalizowanej w Ząbkach koło Warszawy. 

więcej
11 sierpnia 2022

Ruszyła kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.

więcej