Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

14 lutego 2023

Znamy laureatów konkursu ODIDO „Zostań Mistrzem Zakupów”

7 lutego w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu „Zostań Mistrzem Zakupów”. Akcja była skierowania do wszystkich franczyzobiorców działających w ramach sieci ODIDO. Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. zł, a nagrodami głównymi były auta dostawcze. ...

więcej
26 stycznia 2023

Cykl edukacyjny „Ciao Italia” dla restauratorów

W styczniu MAKRO Polska wystartowało z cyklem edukacyjnym „Ciao Italia” skierowanym do przedstawicieli branży HoReCa. Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej. Pierwsze spotkanie odbyło się 24.01 w restauracji Concordia Taste w Poznaniu. Wzięło w nim udział kilkudziesięciu uczestników. Za przygotowanie dań pokazowych odpowiadali Szefowie Kuchni Giancarlo Russo oraz MAKRO Polska. Kolejne warsztaty odbędą się w Trójmieście, Katowicach oraz Lublinie.

więcej
10 stycznia 2023

365 dni w MAKRO Polska

Mimo wyzwań rynkowych zespół MAKRO Polska osiągnął wyznaczone cele w minionym roku. Firma m.in. odnotowała ponad miliard złotych obrotu w sprzedaży marek własnych, otworzyła setny sklep ambasadorski ODIDO, a w ramach zielonej transformacji przebudowała kolejne trzy hale. Wdrożono również nową strategię sCore, która jest ugruntowaniem hurtowego DNA MAKRO Polska.

więcej
22 grudnia 2022

Zielona transformacja w MAKRO Polska

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. Do końca 2023 roku sieć hurtowni planuje przebudowę 2/3 swoich hal pod kątem rezygnacji z freonu w urządzeniach chłodniczych i redukcji zużycia energii.

więcej
23 listopada 2022

Kulinarne świętowanie niepodległości zakończone

Do niedzieli 20 listopada trwał Tydzień Kuchni Polskiej, specjalna akcja MAKRO związana z obchodami Święta Niepodległości. Wzięło w niej udział blisko 400 restauracji z 224 miast. W promocję akcji zaangażowanych było 15 ambasadorów oraz ponad 50 influencerów. Akcji towarzyszyła szeroka kampania marketingowa.

więcej