Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

23 lipca 2018

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… na kawę i zapiekanki (wideo)

Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.

więcej
19 lipca 2018

Co przyciąga nas do sklepu? (wideo)

Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.

więcej
18 lipca 2018

"Triki szefa kuchni" - filetowanie labraksa (wideo)

Labraks, czyli okoń morski, to ryba o zwartym mięsie, która świetnie sprawdza się do smażenia. Jak w tym celu przygotować filet ze skórą i pozbawiony ości? Zapraszamy na odcinek cyklu edukacyjnego "Triki szefa kuchni" z szefem kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional w roli głównej.

więcej
17 lipca 2018

Srebrne tsunami coraz częściej jada w lokalach gastronomicznych. Czy restauratorzy zauważają ten trend? (wideo)

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Cash & Carry Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.

więcej
10 lipca 2018

Domowe jedzenie? Polacy coraz częściej mówią nie (wideo)

Aż 94% Polaków w ciągu ostatnich 6 miesięcy odwiedziło lokale gastronomiczne – wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” przygotowanego przez MAKRO Polska. Wybierając restauracje kierujemy się rekomendacjami znajomych lub rodziny i opiniami z Facebooka. Jak podkreślają eksperci, Polacy chętnie jadają poza domem, ponieważ lubią spotykać się ze znajomymi i odkrywać nowe, nieznane smaki.

więcej