Polacy wypijają ponad 400 mln litrów wina rocznie – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018”. Jak podkreślają eksperci 62% Polaków pije wino, a przy wyborze kierujemy się głównie jego smakiem, wytrawnością, ceną i kolorem.
Polacy wypijają ponad 400 mln litrów wina rocznie – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018”. Jak podkreślają eksperci 62% Polaków pije wino, a przy wyborze kierujemy się głównie jego smakiem, wytrawnością, ceną i kolorem.
94% internautów korzysta z lokali gastronomicznych. Osoby, które z tego rezygnują, najczęściej robią to dlatego, że preferują jedzenie domowe (62%), jedzenie poza domem jest dla nich za drogie (55%) bądź po prostu nie lubią chodzić do lokali gastronomicznych (46%). Co jeszcze wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Polska?
MAKRO Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka METRO Wholesale.
W drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała dziewięć spotkań edukacyjnych, w których udział wzięło ponad 2000 uczniów z całej Polski. W ramach ostatniego Miksera Kulinarnego, który odbył się w restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju, na uczestników czekały warsztaty i pokazy kulinarne oraz prelekcje.
Z dniem 1 lipca 2018 r. Dominik Branny obejmie funkcję Prezesa Zarządu MAKRO Cash and Carry Polska S.A. Aktualny Prezes firmy Eric Poirier zajmie zaś stanowisko Partnera Operacyjnego w strukturach METRO i będzie odpowiadał za METRO Cash & Carry Francja, Pro à Pro, MAKRO Cash & Carry Hiszpania i Portugalia.
Majeranek, rozmaryn, bazylia, oregano... W jakich daniach je stosować? Wojciech Harapkiewicz prezentuje różne zioła i ich zastosowanie w kuchni. Zapraszamy na pierwszy odcinek nowego cyklu edukacyjnego "Triki szefa kuchni" z szefem kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional w roli głównej.
Coraz więcej Polaków odwiedza lokale gastronomiczne, a przy ich wyborze kierują się rekomendacjami znajomych lub rodziny oraz opiniami z serwisów społecznościowych i portali – przede wszystkim z Facebooka. Jedzenie na wynos zamawiamy przez telefon, rzadziej przez strony internetowe, a największe znaczenie ma dla nas czas dostawy – pokazują wyniki raportu „Polska na Talerzu 2018”, przygotowanego przez MAKRO Polska na podstawie badania przeprowadzonego przez IQS.