Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

25 listopada 2010

Godło Jakość Obsługi 2010 dla MAKRO Cash & Carry

MAKRO Cash & Carry, lider handlu hurtowego, zostało nagrodzone godłem Jakość Obsługi 2010 jako przyjazna firma w kategorii ,,Hurtownie samoobsługowe”. Na liście 100 firm budzących największe uznanie klientów sieć znalazła się po raz drugi. ...

więcej
17 listopada 2010

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości z MAKRO Cash & Carry

W ramach udziału w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości MAKRO przeprowadzi konkurs pod hasłem ,,Pomysłowy przedsiębiorca”, adresowany do klientów z branży hotelarsko-gastronomicznej, handlowej oraz klientów z sektora usług, firm i instytucji. ...

więcej
20 października 2010

Wręczono nagrody zwycięzcom plebiscytu MAKRO na ulubioną gdańską restaurację

Wręczono nagrody zwycięzcom plebiscytu MAKRO na ulubioną gdańską restaurację. 11 października w Urzędzie Miejskim w Gdańsku odbyło się uroczyste przekazanie nagród trzem lokalom, które zdobyły najwyższe oceny klientów w plebiscycie „Moja ulubiona restauracja” oraz autorom najciekawszych zgłoszeń konkursowych. ...

więcej
20 października 2010

5 nowych modułów dla branży HoReCa w ramach ogólnopolskiego projektu szkoleń „Idealny Biznes”

Przedsiębiorcy z branży gastronomicznej zainteresowani poszerzaniem wiedzy będą mogli skorzystać z pięciu nowych bezpłatnych szkoleń oferowanych w prowadzonym przez MAKRO projekcie szkoleniowym „Idealny Biznes” Z myślą o właścicielach i pracownikach mikro – i małych przedsiębiorstw z branży HoReCa we wrześniu wprowadzono szkolenie z zakresu "Pozyskiwania funduszy unijnych dla...

więcej
7 października 2010

Ogłoszono zwycięzców plebiscytu MAKRO na ulubioną gdańską restaurację!

W weekend 25 i 26 września br. ponad 2, 5 tysiąca osób oddało głos na swoją ulubioną gdańską restaurację. Największe uznanie zdobyły CIUCIU Cukier Artist, Bar Pod Rybą i Restauracja „Kresowa”. Celem plebiscytu jest promocja gdańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się najlepszą opinią i największą sympatią wśród klientów. ...

więcej