Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

19 marca 2013

MAKRO wspiera Godzinę dla Ziemi

Już po raz piąty sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry Polska weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – globalnej inicjatywie na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Dokładnie o godz. 20.30, w sobotę, 23 marca, setki milionów osób i instytucji na całym świecie ponownie zgaszą światła podczas niezwykłej akcji zainicjowanej przez organizację ekologiczną WWF. ...

więcej
14 marca 2013

Pizza lub bigos, ale wciąż najchętniej w domu – wyniki badania „Polska na talerzu 2013”

Co trzeci Polak nie jada poza domem. Pizza, makarony na włoską nutę i tradycyjne dania kuchni polskiej – to potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście, co potwierdza raport firmy MAKRO Cash & Carry „Polska na talerzu 2013”. ...

więcej
1 marca 2013

MAKRO zaprasza na targi Eurogastro 2013

MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2013, które odbędą się w dniach 20-22 marca w Warszawie. Tegoroczne stoisko MAKRO Cash & Carry poświęcone zostanie kuchni polskiej oraz daniom typu fast food. ...

więcej
20 lutego 2013

„Wielkie Gotowanie" z MAKRO

19 lutego rozpoczyna się „Wielkie Gotowanie" – akcja umożliwiająca klientom sieci MAKRO Cash & Carry zakup naczyń kuchennych marki Fissler z 75% rabatem. Twarzą kampanii promującej „Wielkie Gotowanie” został znany szef kuchni - Kurt Scheller. „Wielkie Gotowanie” ma charakter długofalowy i łączy elementy programu lojalnościowego oraz akcji promocyjnej. ...

więcej
12 lutego 2013

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej po raz drugi dla MAKRO

Sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry po raz drugi otrzymała prestiżowy Certyfikat Wiarygodności Biznesowej. Wyróżnienie zostało przyznane przez Dun and Bradstreet Poland – wiodącą na polskim rynku wywiadownię gospodarczą. ...

więcej