Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

19 kwietnia 2013

Detaliści wybrali MAKRO Cash & Carry Dystrybutorem Roku 2013

Warszawa, 19 kwietnia  2013r.: Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry otrzymała tytuł „Dystrybutora Roku 2013” w kategorii Cash & Carry.  Tytuł ten został przyznany firmie MAKRO na podstawie głosów oddanych przez kilkuset detalistów, biorących udział w konkursie „Market Roku 2013”. ...

więcej
4 kwietnia 2013

Kawa z ciastkiem w pobliskiej kawiarence – wyniki badania „Polska na talerzu 2013”

Warszawa, 14 marca 2013 r.: Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu „Polska na talerzu 2013” sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. ...

więcej
20 marca 2013

METRO utrzymało wzrost sprzedaży w 2012 roku

METRO Cash & Carry utrzymało wzrost sprzedaży w roku fiskalnym 2012, wraz z dalszym rozwojem sieci w 29 krajach świata. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 1,7%, osiągając 31,6 miliardów euro. Do pozytywnego trendu przyczyniły się szczególnie wyniki w Rosji, Chinach i Turcji. ...

więcej