Liczba małych, osiedlowych sklepów z miesiąca na miesiąc maleje. Jednak nawet w czasie kryzysu, detaliści mogą osiągnąć sukces – niezbędna jest im do tego wiedza biznesowa i marketingowa oraz znajomość oczekiwań klientów. ...
Liczba małych, osiedlowych sklepów z miesiąca na miesiąc maleje. Jednak nawet w czasie kryzysu, detaliści mogą osiągnąć sukces – niezbędna jest im do tego wiedza biznesowa i marketingowa oraz znajomość oczekiwań klientów. ...
W najbliższy weekend (20 – 21 kwietnia) mieszkańcy Trójmiasta i turyści będą mieli okazję oddać głos na swoją ulubioną gdańską restaurację. Organizatorem plebiscytu ,,Korona Smakosza” przeprowadzonego w ramach akcji ,,Rozsmakuj się w Gdańsku – weekend za pół ceny” jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni. ...
W dniach 20 - 21 kwietnia br. mieszkańcy Bielska - Białej będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczą w sumie 73 restauracje, bary i kawiarnie. ...
Warszawa, 14 marca 2013 r.: Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu „Polska na talerzu 2013” sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. ...
METRO Cash & Carry utrzymało wzrost sprzedaży w roku fiskalnym 2012, wraz z dalszym rozwojem sieci w 29 krajach świata. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 1,7%, osiągając 31,6 miliardów euro. Do pozytywnego trendu przyczyniły się szczególnie wyniki w Rosji, Chinach i Turcji. ...
Już po raz piąty sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry Polska weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – globalnej inicjatywie na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Dokładnie o godz. 20.30, w sobotę, 23 marca, setki milionów osób i instytucji na całym świecie ponownie zgaszą światła podczas niezwykłej akcji zainicjowanej przez organizację ekologiczną WWF. ...
Co trzeci Polak nie jada poza domem. Pizza, makarony na włoską nutę i tradycyjne dania kuchni polskiej – to potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście, co potwierdza raport firmy MAKRO Cash & Carry „Polska na talerzu 2013”. ...