Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

17 stycznia 2012

Sieć ODIDO zrzesza już prawie 800 sklepów!

Warszawa, 17 stycznia 2012: 2011 rok przyniósł dynamiczny rozwój ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. W ciągu ubiegłego roku przystąpiło do niej w sumie 798 sklepów. Sukces ODIDO potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe. ...

więcej
29 grudnia 2011

Dziewiąty MAKRO Punkt uruchomiony w Tarnobrzegu.

Warszawa, 29 grudnia 2011: 29 grudnia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnobrzegu dziewiąty MAKRO Punkt na polskim rynku. Tarnobrzeski MAKRO Punkt, podobnie jak osiem poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej
14 grudnia 2011

MAKRO Cash & Carry uruchomiło MAKRO Punkt w Pile

Warszawa, 14 grudnia 2011: 14 grudnia br. ruszył w Pile siódmy MAKRO Punkt na polskim rynku. Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak sześć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej
6 grudnia 2011

MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Jeleniej Górze MAKRO Punkt

Warszawa, 6 grudnia 2011: 5 grudnia br. ruszył w Jeleniej Górze szósty MAKRO Punkt na polskim rynku. Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak pięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej
30 listopada 2011

Przejrzystość i nowoczesność - ruszyła nowa strona www.makro.pl

Warszawa, 30 listopada 2011 roku: MAKRO Cash & Carry uruchomiło odświeżoną wersję serwisu internetowego www.makro.pl. Nowa strona www.makro.pl została stworzona z myślą o coraz bardziej wymagających klientach, dla których liczy się profesjonalizm, kompletna i łatwo dostępna oferta dopasowana do ich potrzeb. ...

więcej
28 listopada 2011

MAKRO Cash & Carry partnerem akcji Szlachetna Paczka

Warszawa, 28 listopada 2011 roku: MAKRO Cash & Carry zostało Partnerem Kluczowym jedenastej edycji, ogólnopolskiej akcji świątecznej pomocy Szlachetna Paczka. W ramach współpracy w halach MAKRO wprowadzone zostało specjalne oznakowanie promujące kampanię i zachęcające do jej wsparcia. ...

więcej