Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

9 czerwca 2011

Najbardziej cenimy bliskość sklepu, oszczędność czasu i świeże produkty

Najbardziej cenimy bliskość sklepu, oszczędność czasu i świeże produkty Bliskość placówki handlowej oraz oszczędność czasu to najczęściej wymieniane powody dla których klienci wybierają zakupy w sklepach osiedlowych - wynika z raportu o sytuacji małych sklepów przygotowanego przez Profesor Teresę Słaby oraz Profesor Annę Dąbrowską z Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji SGH w ramach...

więcej
9 czerwca 2011

Rozpoczyna się druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”

Briefingiem prasowym z udziałem mediów branżowych rozpoczęła się druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”. Druga edycja programu potrwa od czerwca do grudnia 2011 roku. W ramach akcji będą prowadzone liczne działania mające na celu podkreślenie roli, jaką odgrywają osiedlowe sklepy dla swoich społeczności lokalnych oraz polskiej gospodarki. ...

więcej
6 czerwca 2011

MAKRO nagrodzone Złotym Paragonem

MAKRO Cash & Carry otrzymało prestiżowy ,,Złoty Paragon – Nagrodę Polskich Kupców” w kategorii ,,hurtownia cash & carry”. Konkurs został przeprowadzony pod nadzorem instytutu badawczego Pentor Research International. ...

więcej
30 maja 2011

Kulinarna podróż po Niemczech, czyli nie tylko golonka

26 maja 2011 r. w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbyło się spotkanie, którego goście mogli przekonać się, że wbrew stereotypom, kuchnia niemiecka jest różnorodna i pełna ciekawych smaków. Wydarzenie było częścią polsko-niemieckiego festiwalu nowoczesnego sąsiedztwa „Sąsiedzi – Nachbarn 2.0”, a jego organizatorami byli firma MAKRO Cash & Carry oraz Ambasada Republiki Federalnej Niemiec. ...

więcej
19 maja 2011

MAKRO w gronie najlepszych pracodawców

Warszawa, 19 maja 2011: MAKRO Cash & Carry otrzymało dwa prestiżowe tytuły – ,,Solidny Pracodawca 2010” oraz ,,Idealny Pracodawca 2011”. Kapituła ,,Solidnego Pracodawcy 2010” doceniła dbałość MAKRO o obszary związane z bezpieczeństwem pracy, przestrzeganiem prawa oraz rozwojem pracowników, a także stabilne zatrudnienie oraz dobre warunki socjalne. ...

więcej
16 maja 2011

Sieć ODIDO nagrodzona Hermesem w kategorii ,,Odkrycie Roku”

Warszawa, 16 maja 2011: Sieć sklepów ODIDO wprowadzona przez MAKRO Cash&Carry otrzymała nagrodę „Hermes” w kategorii Odkrycie Roku. - Bardzo się cieszymy, że otrzymaliśmy tę prestiżową nagrodę. Takie wyrazy uznania oraz pozytywna reakcja detalistów upewniają nas, że ODIDO to ważny projekt, który ma szansę zapewnić skuteczne wsparcie lokalnym sklepom – powiedział Uwe Hoelzer,...

więcej
10 maja 2011

Sieć ODIDO trafną odpowiedzią na potrzeby detalistów

ODIDO jest odpowiedzią na potrzeby właścicieli lokalnych sklepów, spośród których aż połowa myśli o przyłączeniu się do sieci franczyzowej. Do tej pory do sieci ODIDO przystąpiły 203 placówki. Jak wynika z nowego badania przeprowadzonego przez MAKRO Cash & Carry, 50% niezrzeszonych detalistów rozważa możliwość wstąpienia do sieci franczyzowej. ...

więcej