Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

10 stycznia 2023

365 dni w MAKRO Polska

Mimo wyzwań rynkowych zespół MAKRO Polska osiągnął wyznaczone cele w minionym roku. Firma m.in. odnotowała ponad miliard złotych obrotu w sprzedaży marek własnych, otworzyła setny sklep ambasadorski ODIDO, a w ramach zielonej transformacji przebudowała kolejne trzy hale. Wdrożono również nową strategię sCore, która jest ugruntowaniem hurtowego DNA MAKRO Polska.

więcej
22 grudnia 2022

Zielona transformacja w MAKRO Polska

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. Do końca 2023 roku sieć hurtowni planuje przebudowę 2/3 swoich hal pod kątem rezygnacji z freonu w urządzeniach chłodniczych i redukcji zużycia energii.

więcej
23 listopada 2022

Kulinarne świętowanie niepodległości zakończone

Do niedzieli 20 listopada trwał Tydzień Kuchni Polskiej, specjalna akcja MAKRO związana z obchodami Święta Niepodległości. Wzięło w niej udział blisko 400 restauracji z 224 miast. W promocję akcji zaangażowanych było 15 ambasadorów oraz ponad 50 influencerów. Akcji towarzyszyła szeroka kampania marketingowa.

więcej
8 listopada 2022

Tak było na Przedsmaku Tygodnia Kuchni Polskiej

Tydzień Kuchni Polskiej już za kilka dni. Startujemy dokładnie 11 listopada, w Święto Niepodległości. Wcześniej w Warszawie i Krakowie odbyły się dwa wydarzenia branżowe o wspólnej nazwie Przedsmak Tygodnia Kuchni Polskiej. Była to idealna okazja, by poznać bogactwo i różnorodność kuchni polskich regionów.

więcej
2 listopada 2022

ODIDO Expo dobiegło końca

9 sierpnia br. w hali MAKRO w Gdyni pojawił się po raz pierwszy sklep modelowy ODIDO w celu przybliżenia klientom nowego formatu franczyzowego. W ODIDO Expo wzięło udział ponad 500 uczestników, a na portalach branżowych odnotowano blisko 250 tys. odsłon informacji dotyczących tego wydarzenia.

więcej