Sieć franczyzowa ODIDO w nowym modelu franczyzowym prężnie się rozwija. W sobotę, 22 października odbyło się otwarcie setnego sklepu w niej formule pod pomarańczowo-zielonym szyldem. Jest on zlokalizowany w Kobyłce, pod Warszawą.
Sieć franczyzowa ODIDO w nowym modelu franczyzowym prężnie się rozwija. W sobotę, 22 października odbyło się otwarcie setnego sklepu w niej formule pod pomarańczowo-zielonym szyldem. Jest on zlokalizowany w Kobyłce, pod Warszawą.
W ciągu niecałych 11 miesięcy bieżącego roku obrotowego firmy, marki własne MAKRO osiągnęły ponad miliard złotych obrotu. METRO Chef, METRO Professional, Fine Life z oferty tej firmy odpowiadają m.in. za sukces sprzedażowy produktów marki własnej.
Jak co roku MAKRO Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do wspierania lokalnych restauracji. W bieżącym roku akcja ma na celu również wsparcie restauratorów, dla których obecny czas jest pełen wyzwań.
Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce pojawił się 9.08. w hali MAKRO w Gdyni. Celem było zapoznanie przedsiębiorców z nowym formatem sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. To początek ODIDO EXPO. Sklepy modelowe pojawią się także w innych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia zaplanowane jest na 30 sierpnia we wrocławskiej hali MAKRO, 20 września w Rzeszowie oraz 11 października w hali zlokalizowanej w Ząbkach koło Warszawy.
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
W kwietniu i maju MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, flagowego programu firmy z obszaru CSR.
Po raz czwarty MAKRO Polska zaprasza do odkrywania niezwykłych smaków kuchni polskiej, tym razem obejmując programem Polskie Skarby Kulinarne aż piętnaście (w tym osiem nowych) regionów.