Szybkie tempo życia sprawia, że Polacy coraz częściej jadają poza domem i więcej wydają na posiłki. Równocześnie stają się bardzo świadomymi konsumentami i zaczynają przywiązać dużą wagę do jakości dań i obsługi.
Szybkie tempo życia sprawia, że Polacy coraz częściej jadają poza domem i więcej wydają na posiłki. Równocześnie stają się bardzo świadomymi konsumentami i zaczynają przywiązać dużą wagę do jakości dań i obsługi.
31 marca 2016 roku odbyła się konferencja branży HoReCa Food Service Summit ,,Postaw na ludzi” 2016. Partnerem głównym wydarzenia była firma MAKRO Cash and Carry Polska.
Marka Horeca Select wzbogaciła swój asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych prosto z Włoch.
21 marca 2016 ruszyła kolejna edycja konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy, organizowanego przez MAKRO Cash and Carry Polska. Partnerem strategicznym wydarzenia po raz pierwszy został Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska.
W ramach akcji promującej na polskim rynku Norweskiego Dorsza Zimowego Skreia, prowadzonej przez Norweską radę ds. Ryb i Owoców Morza oraz sieć hurtowni Makro Cash & Carry, w Trójmieście, Poznaniu i we Wrocławiu zorganizowany został cykl regionalnych spotkań kulinarnych.
MAKRO rozszerzyło swój asortymenty o 7 egzotycznych odmian grzybów. Dostępne są m.in. Shimeji, Enoki oraz Boczniaki. To doskonałe uzupełnienie różnorodnej oferty dla wymagającej gastronomii.
MAKRO wspiera akcję promocji jednej z najbardziej cenionych w kulinarnym świecie ryb. Pochodzący z wód Morza Arktycznego Skrei, który pojawi się w ofercie sieci, to prawdziwy sezonowy specjał. W ramach prowadzonej akcji, MAKRO organizuje także warsztaty dla profesjonalistów oraz cykl kulinarnych spotkań służących wymianie doświadczeń.