W niedzielę 29 sierpnia 2010 r. w Krakowie podczas imprezy Pizza w skali Makro zorganizowanej przez MAKRO Cash & Carry i restaurację Magillo grupa dwustu kucharzy pobiła rekord w pieczeniu najdłuższej pizzy świata. ...
W niedzielę 29 sierpnia 2010 r. w Krakowie podczas imprezy Pizza w skali Makro zorganizowanej przez MAKRO Cash & Carry i restaurację Magillo grupa dwustu kucharzy pobiła rekord w pieczeniu najdłuższej pizzy świata. ...
Firma MAKRO Cash & Carry rozpoczyna kampanię społeczną wspierającą tradycyjny handel. W ramach projektu pod hasłem „Tu mieszkam, tu kupuję” na terenie całej Polski będą prowadzone różnego rodzaju akcje zachęcające polskich konsumentów do robienia zakupów w lokalnych sklepikach. ...
15 czerwca br., w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyła się uroczysta gala, podczas której wręczono certyfikaty 25 firmom reprezentującym Polskę w prestiżowym konkursie European Business Awards. Wśród wybranych firm znalazło się MAKRO. ...
W czwartek 27 maja w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbyło się polsko-egipskie spotkanie prasowe pod hasłem „Uniwersalny wymiar handlu”. W spotkaniu wzięli udział polscy i egipscy dziennikarze oraz przedstawiciele egipskiego Ministerstwa Handlu oraz Ambasady Arabskiej Republiki Egiptu w Polsce. ...
18 maja br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Lesznie kolejny MAKRO Punkt – filię poznańskiej hali, dedykowaną głównie klientom z sektora handlu detalicznego. Dzięki nowemu rozwiązaniu właściciele sklepów z Wielkopolski będą mogli jeszcze szybciej i sprawniej zaopatrywać się w asortyment potrzebny do codziennego prowadzenia biznesu. ...
MAKRO znalazło się w gronie 25 polskich firm wybranych, by reprezentować kraj w prestiżowym konkursie European Business Awards. Celem jest wyłonienie przedsiębiorstw, które najlepiej realizują trzy wartości przyświecające organizatorom konkursu: innowacyjność, doskonałość oraz zrównoważony rozwój. ...
4 maja br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. ...