W dniach 13 - 14 maja w Ostródzie odbyła się pierwsza edycja wydarzenia „Mazury HoReCa festiwal smaków” skierowanego do środowiska gastronomicznego. Podczas targów swoją ofertę produktową zaprezentowała firma MAKRO Cash & Carry Polska.
W dniach 13 - 14 maja w Ostródzie odbyła się pierwsza edycja wydarzenia „Mazury HoReCa festiwal smaków” skierowanego do środowiska gastronomicznego. Podczas targów swoją ofertę produktową zaprezentowała firma MAKRO Cash & Carry Polska.
9. maja odbyły się warsztaty fotografii kulinarnej zorganizowane przez Żółty Przewodnika Gault & Millau Polska i Olympus Polska. Wydarzenie skierowane było do szefów kuchni i dziennikarzy, a jego partnerem została firma MAKRO Cash and Carry Polska.
W oferci sieci MAKRO pojawiły się polskie wina marki Adoria. Produkty cechują się wysoką jakością, są jednoodmianowe, rocznikowane i zostały uzyskane z winorośli szlachetnej. W asorytmencie MAKRO znalazło się siedem różnych pozycji, w tym m.in. wino czerwone wytrwane, różowe półwytrwane i białe półsłodkie.
6. maja 2016 w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie odbył się pokaz kulinarny z cyklu Szef dla Szefów, zorganizowany przez firmę MAKRO Cash & Carry Polska. Potrawy przygotował i zaprezentował szef kuchni restauracji Aruana, Witold Iwański.
Do zespołu Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO dołączył nowy szef kuchni, Paweł Serafin. Jego zadaniem będzie zbudowanie i wdrożenie nowej koncepcji oferty szkoleniowej dla klientów HoReCa.
W ofercie sieci MAKRO pojawiła się certyfikowana, organiczna woda kokosowa Genuine Coconut By Authentic. Produkt posiada smak i wartości odżywcze świeżego kokosa i oferowany jest w naturalnych, nieprzetworzonych ,,opakowaniach”.
„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło wiosennej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 22 kwietnia. Na aktywności składą się 7 spotów telewizyjnych, w których zaprezentowane zostaną 4 produkty z asortymentu sklepów.