Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerzyła swoją ofertę papryczek chili o odmiany Trinidad Scorpion i Carolina Reaper – najostrzejsze papryki według Księgi Rekordów Guinnessa.
Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerzyła swoją ofertę papryczek chili o odmiany Trinidad Scorpion i Carolina Reaper – najostrzejsze papryki według Księgi Rekordów Guinnessa.
62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Za butelkę płacimy do 30 zł, przy wyborze kierujemy się smakiem, a najchętniej pijemy je w domu – wynika z raportu „Polacy w świecie wina” przygotowanego przez MAKRO Polska.
Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Labraks, czyli okoń morski, to ryba o zwartym mięsie, która świetnie sprawdza się do smażenia. Jak w tym celu przygotować filet ze skórą i pozbawiony ości? Zapraszamy na odcinek cyklu edukacyjnego "Triki szefa kuchni" z szefem kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional w roli głównej.
Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Cash & Carry Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.
62% Polaków pije wino – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018” firmy MAKRO Polska. Łącznie wypijamy ponad 400 mln l tego trunku rocznie. Przeważnie za butelkę płacimy do 30 zł. Co ciekawe, często kupujemy ją w małym sklepie osiedlowym.