Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

23 lipca 2018

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… na kawę i zapiekanki (wideo)

Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.

więcej
19 lipca 2018

Co przyciąga nas do sklepu? (wideo)

Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.

więcej
18 lipca 2018

"Triki szefa kuchni" - filetowanie labraksa (wideo)

Labraks, czyli okoń morski, to ryba o zwartym mięsie, która świetnie sprawdza się do smażenia. Jak w tym celu przygotować filet ze skórą i pozbawiony ości? Zapraszamy na odcinek cyklu edukacyjnego "Triki szefa kuchni" z szefem kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional w roli głównej.

więcej
17 lipca 2018

Srebrne tsunami coraz częściej jada w lokalach gastronomicznych. Czy restauratorzy zauważają ten trend? (wideo)

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Cash & Carry Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.

więcej