Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni MAKRO przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów – w tym „Karuzelę okazji” obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.
Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni MAKRO przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów – w tym „Karuzelę okazji” obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.
Ananas to owoc pełen witamin i słodyczy, który świetnie sprawdzi się m.in. jako składnik pysznej sałatki. Jak pokroić ananasa i przygotować go z melisą oraz miodem w tym odcinku "Trików szefa kuchni" pokazuje Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.
MAKRO Polska zaprasza wszystkich właścicieli małych i średnich firm do wspólnego świętowania. Dzień Własnego Biznesu, który odbędzie się 9 października, to okazja do promocji swojego biznesu i zdobycia nowych klientów.
W sieci hurtowni MAKRO Polska znaleźć można szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej. Produkty są pozbawione konserwantów oraz pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i pracy.
Jak pokazują wyniki najnowszego badania „Polska na Talerzu 2018”, Polacy chętnie odwiedzają różnego rodzaju restauracje, w których zostawiają coraz więcej pieniędzy. Liczy się smak potraw i chęć poznawania nowych smaków, za które jesteśmy w stanie zapłacić od 10 od 70 złotych.
Filet z labraksa ze skórą smażony na maśle, podany na sałatce ze słodką pulpą mango, chrupiącym fenkułem i sałatą frisee... Brzmi smacznie? Jak przygotować takie danie, pokazuje w kolejnym odcinku "Trików szefa kuchni" Wojciech Harapkiewicz - szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.
W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski. To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.