Sieć hurtowni MAKRO Polska zapewnia produkty, z których młodzi kucharze przygotowują potrawy konkursowe w trzeciej edycji programu „MasterChef Junior”.
Sieć hurtowni MAKRO Polska zapewnia produkty, z których młodzi kucharze przygotowują potrawy konkursowe w trzeciej edycji programu „MasterChef Junior”.
Poznaliśmy zwycięzców pierwszej edycji konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Zdaniem jury najlepsze okazały się prace ze szkół w Żychlinie, Kluczborku oraz Wejherowie. Nagrody publiczności zdobyły natomiast zespoły z Bochni, Kluczborka i Nakła Śląskiego. W kwietniu rozpoczyna się druga edycja konkursu.
Statystyczny Polak spożywa ok. 2 kg wołowiny rocznie. To bardzo mało. Dla porównania mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Argentyny czy Brazylii zjadają przez rok średnio po kilkadziesiąt kilogramów tego mięsa. W sporym stopniu wynika to z tego, że pomimo dużej dostępności wołowiny w Polsce nie zawsze jest ona dobrej jakości.
W ramach strategii zrównoważonego rozwoju sieć hurtowni MAKRO Polska prowadzi działania mające na celu m.in. redukcję emisji CO2, zużytej energii elektrycznej oraz ilości odpadów – w 2017 roku recyklingowi poddano ponad 8 tys. ton materiałów.
Tematem przewodnim ostatniego Miksera Kulinarnego było surf and turf, czyli połączenie wołowiny i owoców morza. W edukacyjnym spotkaniu z cyklu Szef dla Młodych Talentów udział wzięło 270 uczniów szkół gastronomicznych.
Z dniem 1 marca br. stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego i Członka Zarządu w MAKRO Polska objęła Katarzyna Kosel. Będzie ona odpowiadać za politykę personalną ogólnopolskiej sieci hurtowni.
Owoce morza są bardzo dobrym źródłem wysoko przyswajalnego białka. Zawierają też dużo pierwiastków potrzebnych do funkcjonowania naszego organizmu. Polacy zdają się patrzeć na te morskie mięczaki i skorupiaki coraz przychylniejszym okiem, choć zdarzają się błędy w ich przyrządzaniu.