Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

4 października 2017

Już 5000 ofert specjalnych dla konsumentów z okazji Dnia Własnego Biznesu

Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.

więcej
4 października 2017

Najnowsze kulinarne trendy na sezon Jesień-Zima 2017/2018 już znane

Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu „Szef dla Szefów” MAKRO Polska. Zaprezentowano na nim najnowsze gastronomiczne trendy na sezon jesienno-zimowy.

więcej
28 września 2017

MAKRO Polska na wystawie METRO unboxed

Trwa międzynarodowa interaktywna wystawa „METRO unboxed” w Düsseldorfie. Przez blisko trzy tygodnie, do 2 października członkowie METRO AG z 35 krajów z całego świata prezentują innowacyjne rozwiązania dla branży handlowej i gastronomicznej. Wśród wystawców znajduje się także MAKRO Polska.

więcej
27 września 2017

MAKRO Polska partnerem Gault&Millau Tour 2017

Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, jakie MAKRO Polska prezentowało na swoim stoisku na Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie. Na laureatów i uczestników czekały karty klienta MAKRO ze specjalnymi ofertami.

więcej