Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. MAKRO Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life.
Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. MAKRO Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life.
Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.
Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu „Szef dla Szefów” MAKRO Polska. Zaprezentowano na nim najnowsze gastronomiczne trendy na sezon jesienno-zimowy.
Trwa międzynarodowa interaktywna wystawa „METRO unboxed” w Düsseldorfie. Przez blisko trzy tygodnie, do 2 października członkowie METRO AG z 35 krajów z całego świata prezentują innowacyjne rozwiązania dla branży handlowej i gastronomicznej. Wśród wystawców znajduje się także MAKRO Polska.
Trwa akcja „Urodziny ze smakiem”, świętująca 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Ambasadorem kampanii jest znany szef kuchni Michel Moran, który na billboardach w całej Polsce zachęca m.in. do grania o wycieczki do Grecji i samochody Skoda Fabia.
Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, jakie MAKRO Polska prezentowało na swoim stoisku na Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie. Na laureatów i uczestników czekały karty klienta MAKRO ze specjalnymi ofertami.
Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty została głównym sponsorem polskiej edycji programu „MasterChef”. Najnowszą edycję show telewizji TVN wyłaniającego talenty kulinarne spośród amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN.