Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do oferty Wino Roku 2023. To białe, czerwone i różowe CEPA Divisa, pochodzące z hiszpańskiego rejonu Alta Rioja. Wina te są dostępne wyłącznie w halach sieci.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do oferty Wino Roku 2023. To białe, czerwone i różowe CEPA Divisa, pochodzące z hiszpańskiego rejonu Alta Rioja. Wina te są dostępne wyłącznie w halach sieci.
Rusza kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania, podczas których uczestnicy będą mogli poznać techniki BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Pierwsze warsztaty odbyły się 10 maja w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Kolejne zostaną zorganizowane w Szczecinie, w Tomaszkowie i w Sopocie.
W tegorocznej edycji plebiscytu wzięło udział ponad 600 restauracji z 15 regionów Polski, z których wyłoniono 37 laureatów. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 15 maja w Winnicy Srebrna Góra w Krakowie. Wydarzeniu towarzyszyła premiera unikalnego wydania albumu „Kulinarna Podróż po Polsce."
Cykl spotkań „Kulinarna podróż po Polsce” dobiegł końca. Warsztaty, które odbyły się w Warszawie, w Łodzi, w Krakowie i w Poznaniu, gościły blisko 300 uczestników. Spotkania poprowadziła Agnieszka Kuś, przewodniczka kulinarna, a za przygotowanie dań odpowiadali Szefowie Kuchni Inspiracji MAKRO.
Trwa drugi semestr programu Szef dla Młodych Talentów. Ponad 300 uczniów i nauczycieli szkół gastronomicznych z całej Polski miało okazję wziąć udział w „Akademii dla Młodych Talentów”, z kolei w „Lekcji z Akademią Inspiracji” uczestniczy miesięcznie 200-300 osób. Niebawem rozpocznie się nabór do nowego formatu programu edukacyjnego.
Sieć hurtowni MAKRO Polska piąty rok z rzędu została doceniona przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ogłoszonym właśnie raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” zaprezentowano maksymalną liczbę dziesięciu dobrych praktyk firmy.
Sieć hurtowa MAKRO Polska wprowadziła rozwiązania z obszaru nowoczesnej technologii. Za pomocą okularów VR oraz urządzeń mobilnych przedstawiciele sił sprzedaży mogą samodzielnie udać się na wirtualny spacer po wnętrzach sklepów ambasadorskich ODIDO bądź zaprosić do niego klientów.