Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. Kampania stanowi część obchodów 20-tych urodzin MAKRO w Polsce oraz 50-tych METRO Cash & Carry na świecie. Swoim zasięgiem obejmuje ona media ogólnopolskie.
„You & MAKRO” jest najbardziej rozbudowaną i wielowymiarową kampanią, spośród dotychczasowych działań marketingowych firmy MAKRO. Zaplanowano ją, jako część obchodów 20-tych urodzin firmy w Polsce oraz 50-tych METRO na świecie.
Celem kampanii jest przede wszystkim podziękowanie klientom firmy – przedsiębiorcom za ich codzienny trud i pracę, budowanie ich emocjonalnej więzi z marką MAKRO, a także podkreślenie, z jak dużym poświęceniem wiąże się prowadzenie własnego biznesu.
Kampania ma również na celu ukazanie MAKRO nie tylko, jako hurtowni, ale jednocześnie, jako partnera w biznesie, oferującego swoim klientom zarówno różnorodny asortyment, jak i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania biznesowe.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja TBWA Niemcy, zaś za jej implementację w Polsce Agencja TBWA Polska. Kampania jest obecna nie tylko w halach MAKRO, ale również w tytułach prasy branżowej i biznesowej, takich jak: Forbes, Własny Biznes. Franchising, Wiadomości Handlowe, czy Food Service.