Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Rynek Horeca

4 kwietnia 2013

Kawa z ciastkiem w pobliskiej kawiarence – wyniki badania „Polska na talerzu 2013”

Warszawa, 14 marca 2013 r.: Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu „Polska na talerzu 2013” sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. ...

więcej
14 marca 2013

Pizza lub bigos, ale wciąż najchętniej w domu – wyniki badania „Polska na talerzu 2013”

Co trzeci Polak nie jada poza domem. Pizza, makarony na włoską nutę i tradycyjne dania kuchni polskiej – to potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście, co potwierdza raport firmy MAKRO Cash & Carry „Polska na talerzu 2013”. ...

więcej
1 marca 2013

MAKRO zaprasza na targi Eurogastro 2013

MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2013, które odbędą się w dniach 20-22 marca w Warszawie. Tegoroczne stoisko MAKRO Cash & Carry poświęcone zostanie kuchni polskiej oraz daniom typu fast food. ...

więcej