W dniach 20 - 21 kwietnia br. mieszkańcy Bielska - Białej będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczą w sumie 73 restauracje, bary i kawiarnie. ...
W dniach 20 - 21 kwietnia br. mieszkańcy Bielska - Białej będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczą w sumie 73 restauracje, bary i kawiarnie. ...
Warszawa, 14 marca 2013 r.: Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu „Polska na talerzu 2013” sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. ...
Co trzeci Polak nie jada poza domem. Pizza, makarony na włoską nutę i tradycyjne dania kuchni polskiej – to potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście, co potwierdza raport firmy MAKRO Cash & Carry „Polska na talerzu 2013”. ...
W dniach 16-17 marca br. mieszkańcy Krakowa będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione małopolskie lokale gastronomiczne. O tytuł walczy w sumie 75 restauracji, barów i kawiarni. ...
MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2013, które odbędą się w dniach 20-22 marca w Warszawie. Tegoroczne stoisko MAKRO Cash & Carry poświęcone zostanie kuchni polskiej oraz daniom typu fast food. ...
Jak pokazują badania, aż 15% produktów w koszyku zakupowym Polaków stanowią owoce i warzywa. Zimowa oferta owoców i warzyw dostępnych w halach MAKRO Cash & Carry to szeroki wybór produktów od producentów z Polski i ze świata. ...
Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming oraz Horeca Select. ...