Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy wolą parzyć kawę w domu, ale jeśli już zdecydują się na wypicie jej w kawiarni, to najchętniej wybierają lokalną. Kawiarnie w zdecydowanej większości odwiedzają kobiety. ...
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy wolą parzyć kawę w domu, ale jeśli już zdecydują się na wypicie jej w kawiarni, to najchętniej wybierają lokalną. Kawiarnie w zdecydowanej większości odwiedzają kobiety. ...
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy lubią gotować dla przyjemności w domu, a z ich kulinarnych umiejętności w większości przypadków korzysta cała rodzina. Absolutnym faworytem wśród gotujących dla przyjemności są dania kuchni polskiej. ...
Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, to królową wciąż jest włoska pizza. ...
W kwietniu br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchamia sezonowe hale małego formatu, po raz kolejny we Władysławowie i po raz pierwszy w Lesku. Placówki mają charakter platform drive-in i dedykowane są przede wszystkim klientom z sektora HoReCa prowadzącym biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego oraz w Bieszczadach. ...
Wybrane rezultaty badania opinii "Nasze miasto - nasze serce" w wersji graficznej Ogólnopolskie badanie przeprowadził Instytut Badań Rynkowych i Społecznych Homo Homini na zlecenie firmy MAKRO Cash & Carry Polska SA, organizatora konkursu „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie”. ...
Warszawa, 13 kwietnia 2014 r.: 14 kwietnia rusza ogólnopolski konkurs „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie” skierowany do mikro i małych przedsiębiorców. Jego celem jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu wśród polskich przedsiębiorców. ...
„Korona Smakosza” to ogólnopolski plebiscyt, który już po raz trzeci zawitał do polskich miast. Jego celem jest wyłonienie przez mieszkańców najlepszych restauracji, kawiarni i barów, oraz przyznanie im statuetek „Korony Smakosza”. ...