Zakończył się II etap eliminacji do konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016. W półfinale, który odbędzie się już 20. października w Akademii MAKRO w Warszawie, wezmą udział aż 24 zespoły.
Zakończył się II etap eliminacji do konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016. W półfinale, który odbędzie się już 20. października w Akademii MAKRO w Warszawie, wezmą udział aż 24 zespoły.
Setki świetnych szefów kuchni, popisowe dania przygotowywane przez laureatów regionalnych nagród Żółtego Przewodnika, doskonała atmosfera i feeria smaków – mamy za sobą ostatnie w tym sezonie spotkania z cyklu Gault&Millau Tour. Partnerem wydarzeń była firma MAKRO Cash & Carry Polska, która zaprezentowała stoisko w formie jadalnego pola.
Już 18. września na antenie TVN kolejny odcinek nowego serialu „Na noże”. To historia o kulisach pracy dwóch rywalizujących ze sobą szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO pojawia się w produkcji jako dostawca dla gastronomii, który zaopatruje restaurację głównego bohatera w najbardziej wyszukane surowce i produkty, trafiające w gusta najbardziej wybrednych smakoszy.
Firma MAKRO Polska rozpoczęła budowę sieci platform dystrybucyjnych w kluczowych dla sektora HoReCa lokalizacjach Polski. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii rozwoju kanału dostaw B2B. Umowa na najem pierwszego magazynu została podpisana z firmą MLP Group.
W weekend 27 i 28 sierpnia podczas największego festiwalu gastronomicznego w Polsce ,,Żarcie na Kółkach” poznamy zwycięzców III edycji konkursu ,,Mistrzostwa Burgerowe”. Partnerem głównym wydarzenia po drugi została firma MAKRO Cash&Carry Polska.
Firma MAKRO Cash&Carry Polska została partnerem 68 Światowego Kongresu AIESEC, w którym udział bierze ponad 1000 młodych ludzi z 126 krajów. Wydarzenie rozpoczęło się 14 sierpnia i potrwa 10 dni.
W ofercie sieci MAKRO Cash&Carry Polska pojawiła się mrożona wieprzowina ze świń rasy Ibérico. Produkty pochodzą z Hiszpanii i cechują się marmurkowatym mięsem.