Asortyment sieci MAKRO Cash&Carry Polska został poszerzony o nowe rodzaje włoskich wędlin marki Veroni. Firma bazuje na tradycyjnych recepturach i specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości mortadeli i szynki.
Asortyment sieci MAKRO Cash&Carry Polska został poszerzony o nowe rodzaje włoskich wędlin marki Veroni. Firma bazuje na tradycyjnych recepturach i specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości mortadeli i szynki.
Już 11 października br. odbędzie się po raz pierwszy Dzień Własnego Biznesu – międzynarodowe wydarzenie stanowiące wyjątkową okazję do promocji własnej działalności i pozyskania nowych klientów. Organizatorem akcji w Polsce jest sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry.
Firma MAKRO Cash&Carry powraca z nową, odświeżoną, elektroniczną formułą Katalogu Wyposażenia Sklepów. Format skierowany jest do klientów zrzeszonych w sieci ODIDO oraz właścicieli niezależnych sklepów.
Do drugiego etapu konkursu ,,Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016” zakwalifikowało się 40 zespołów. Uczestników czekają rozmowy indywidualne, które przeprowadzone zostaną we wrześniu br. przez członków jury: Justynę Adamczyk, Agatę Wojdę, Pawła Oszczyka, Michała Kutra, Michała Brysia i Witka Iwańskiego.
Oferta sieci MAKRO Cash&Carry Polska została poszerzona o nowe gatunki włoskich serów marki Francia. Produkty wytwarzane są według tradycyjnych przepisów dla danego regionu i charakteryzują się wyrazistym smakiem i aromatem.
W lipcu br. odbyła się premiera nowego cyklu filmów ,,Food Lovers by MAKRO” adresowanego do pasjonatów gotowana. Projekt stanowi skarbnicę kulinarnych inspiracji, pomysłów i porad przedstawionych w formie video na kanale YouTube. ...
Oferta sieci MAKRO Cash&Carry Polska została wzbogacona o nowe gatunki owoców morza. Wysokiej jakości produkty pochodzą od najlepszych producentów z całego świata i charakteryzują się dużą różnorodnością.