Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Wyniki wyszukiwania słowa kluczowego: „METRO Group"

20 stycznia 2017

Grupa METRO we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem programu ,,METRO Accelerator powered by Techstars” jest wsparcie rozwoju innowacyjnych rozwiązań, mogących usprawnić procesy biznesowe w handlu detalicznym.

więcej
17 grudnia 2015

METRO GROUP utrzymuje wzrostowy trend w roku 2014/2015

Rok finansowy 2014/2015 stanowił jedną z bardziej intensywnych i udanych faz transformacji METRO GROUP. Oprócz kluczowych zmian w portfolio, takich jak sprzedaż Galerii Kaufhof, pozostałe podmioty grupy zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową kontynuowały pozytywny trend rozwoju działalności operacyjnej .

więcej
20 marca 2013

METRO utrzymało wzrost sprzedaży w 2012 roku

METRO Cash & Carry utrzymało wzrost sprzedaży w roku fiskalnym 2012, wraz z dalszym rozwojem sieci w 29 krajach świata. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 1,7%, osiągając 31,6 miliardów euro. Do pozytywnego trendu przyczyniły się szczególnie wyniki w Rosji, Chinach i Turcji. ...

więcej