Oferta Horeca Select oraz ilMolino Chiavazza, skierowana do włoskich restauracji i pizzerii, została poszerzona o 6 nowych rodzajów mąki. Produkty charakteryzującą się wysoką jakością i dużą odpornością na na odkształcenia glutenu.
Oferta Horeca Select oraz ilMolino Chiavazza, skierowana do włoskich restauracji i pizzerii, została poszerzona o 6 nowych rodzajów mąki. Produkty charakteryzującą się wysoką jakością i dużą odpornością na na odkształcenia glutenu.
Firma MAKRO w ramach programu „Razem w biznesie”, proponuje poczęstunek w formie śniadania dla wszystkich klientów odwiedzających hale w godzinach porannych.
19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów. ...
Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. ...