9 lipca br. odbyło się re-otwarcie MAKRO Punktu w Słupsku po miesięcznej przebudowie. Jej celem było lepsze dostosowanie modelu hali do potrzeb profesjonalnych klientów. ...
9 lipca br. odbyło się re-otwarcie MAKRO Punktu w Słupsku po miesięcznej przebudowie. Jej celem było lepsze dostosowanie modelu hali do potrzeb profesjonalnych klientów. ...
Warszawa, 17 czerwca 2014r.: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., sieć wielkopowierzchniowych hurtowni, wprowadziła usługę płatności przelewem za zakupy zrobione w sklepie on-line. Udogodnienie to jest odpowiedzią na rosnącą rolę nowoczesnych form płatności oraz oczekiwań klientów. ...
MAKRO najlepszą hurtownią Cash&Carry według kupców polskich Warszawa, 26 maja 2014: Już po raz czwarty kupcy polscy uznali MAKRO najlepszą hurtownią Cash&Carry i przyznali jej prestiżowy„Złoty Paragon”. ...
Warszawa, 16 maja 2014: „Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja. ...
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy wolą parzyć kawę w domu, ale jeśli już zdecydują się na wypicie jej w kawiarni, to najchętniej wybierają lokalną. Kawiarnie w zdecydowanej większości odwiedzają kobiety. ...
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy lubią gotować dla przyjemności w domu, a z ich kulinarnych umiejętności w większości przypadków korzysta cała rodzina. Absolutnym faworytem wśród gotujących dla przyjemności są dania kuchni polskiej. ...
Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, to królową wciąż jest włoska pizza. ...