Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

4 kwietnia 2013

Kawa z ciastkiem w pobliskiej kawiarence – wyniki badania „Polska na talerzu 2013”

Warszawa, 14 marca 2013 r.: Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu „Polska na talerzu 2013” sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. ...

więcej
20 marca 2013

METRO utrzymało wzrost sprzedaży w 2012 roku

METRO Cash & Carry utrzymało wzrost sprzedaży w roku fiskalnym 2012, wraz z dalszym rozwojem sieci w 29 krajach świata. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 1,7%, osiągając 31,6 miliardów euro. Do pozytywnego trendu przyczyniły się szczególnie wyniki w Rosji, Chinach i Turcji. ...

więcej
19 marca 2013

MAKRO wspiera Godzinę dla Ziemi

Już po raz piąty sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry Polska weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – globalnej inicjatywie na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Dokładnie o godz. 20.30, w sobotę, 23 marca, setki milionów osób i instytucji na całym świecie ponownie zgaszą światła podczas niezwykłej akcji zainicjowanej przez organizację ekologiczną WWF. ...

więcej
14 marca 2013

Pizza lub bigos, ale wciąż najchętniej w domu – wyniki badania „Polska na talerzu 2013”

Co trzeci Polak nie jada poza domem. Pizza, makarony na włoską nutę i tradycyjne dania kuchni polskiej – to potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście, co potwierdza raport firmy MAKRO Cash & Carry „Polska na talerzu 2013”. ...

więcej