W dniach 20 - 21 kwietnia br. mieszkańcy Bielska - Białej będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczą w sumie 73 restauracje, bary i kawiarnie. ...
W dniach 20 - 21 kwietnia br. mieszkańcy Bielska - Białej będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczą w sumie 73 restauracje, bary i kawiarnie. ...
Warszawa, 14 marca 2013 r.: Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu „Polska na talerzu 2013” sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. ...
METRO Cash & Carry utrzymało wzrost sprzedaży w roku fiskalnym 2012, wraz z dalszym rozwojem sieci w 29 krajach świata. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 1,7%, osiągając 31,6 miliardów euro. Do pozytywnego trendu przyczyniły się szczególnie wyniki w Rosji, Chinach i Turcji. ...
Już po raz piąty sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry Polska weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – globalnej inicjatywie na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Dokładnie o godz. 20.30, w sobotę, 23 marca, setki milionów osób i instytucji na całym świecie ponownie zgaszą światła podczas niezwykłej akcji zainicjowanej przez organizację ekologiczną WWF. ...
Co trzeci Polak nie jada poza domem. Pizza, makarony na włoską nutę i tradycyjne dania kuchni polskiej – to potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście, co potwierdza raport firmy MAKRO Cash & Carry „Polska na talerzu 2013”. ...
W dniach 16-17 marca br. mieszkańcy Krakowa będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione małopolskie lokale gastronomiczne. O tytuł walczy w sumie 75 restauracji, barów i kawiarni. ...
W Łodzi otwarto 1800. sklep ODIDO. Od początku 2013 roku sieć stworzona przez MAKRO Cash & Carry Polska powiększyła się o ponad 130 placówek. Od wejścia ODIDO na polski rynek mijają dwa lata. Sieć nie zwalania tempa rozwoju – 1800. ...