Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

26 kwietnia 2018

Wojciech Harapkiewicz na okładce „MAKRO dla gastronomii”

„Nie użyczyłbym swojego nazwiska, gdybym nie był przekonany do tego projektu, bo za długo na to nazwisko pracowałem” – mówi Wojciech Harapkiewicz o swojej nowej roli ambasadora marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional. W najnowszym wydaniu „MAKRO dla gastronomii” można nie tylko znaleźć wywiad z Harapkiewiczem, ale też jego autorskie przepisy.

więcej
13 kwietnia 2018

„Pewne rzeczy są tak stare, że aż nowe” – nowy program edukacyjny Polskie Skarby Kulinarne

Kuchnia polska to nie tylko bigos, żurek i kotlet schabowy, ale prawdziwe bogactwo smaków, które kształtowało się przez wieki czerpiąc z różnych kultur. Program Polskie Skarby Kulinarne ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju i rozbudzenie wśród nich patriotyzmu kulinarnego. Mecenasem programu jest MAKRO Polska, a głównym partnerem – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Konferencja prasowa inaugurująca program odbyła się 10 kwietnia br. w Akademii Inspiracji MAKRO.

więcej
11 kwietnia 2018

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO

Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Nowe marki własne sieci hurtowni MAKRO Polska to wysokiej jakości produkty spożywcze i chemiczne oraz akcesoria dostosowane do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. ...

więcej