Oferta sieci MAKRO Cash&Carry Polska została wzbogacona o nowe gatunki owoców morza. Wysokiej jakości produkty pochodzą od najlepszych producentów z całego świata i charakteryzują się dużą różnorodnością.
Oferta sieci MAKRO Cash&Carry Polska została wzbogacona o nowe gatunki owoców morza. Wysokiej jakości produkty pochodzą od najlepszych producentów z całego świata i charakteryzują się dużą różnorodnością.
Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii. Nowy format dostępny jest również w wersji online.
2 lipca odbyła się XIII edycja ,,Dorszowych Żniw“ - Mistrzostw Polski w Potrawach z Ryb Morskich. Fundatorem nagród dla laureatów była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
Pod koniec czerwca w Warszawie i w Lublinie odbyły spotkania branży HoReCa z cyklu ,,Szef dla Szefów” zamykające wiosenną edycję wydarzeń. Organizatorem inicjatywy była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
W weekend 25 i 26 czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu ,,Wielkopolski Kucharz Roku“ został Paweł Salamon, szef kuchni w Smolarnia Hotel & Restaurant w Trzciance. Partnerem wydarzenia była sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.