W ofercie sieci MAKRO pojawiła się certyfikowana, organiczna woda kokosowa Genuine Coconut By Authentic. Produkt posiada smak i wartości odżywcze świeżego kokosa i oferowany jest w naturalnych, nieprzetworzonych ,,opakowaniach”.
W ofercie sieci MAKRO pojawiła się certyfikowana, organiczna woda kokosowa Genuine Coconut By Authentic. Produkt posiada smak i wartości odżywcze świeżego kokosa i oferowany jest w naturalnych, nieprzetworzonych ,,opakowaniach”.
Ruszył cykl spotkań branżowych i warsztatów kulinarnych Szef dla Szefów, organizowany przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli i menedżerów restauracji oraz szefów kuchni.
„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło wiosennej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 22 kwietnia. Na aktywności składą się 7 spotów telewizyjnych, w których zaprezentowane zostaną 4 produkty z asortymentu sklepów.
W ofercie sieci MAKRO pojawiła się wołowina irlandzka sezonowa na sucho (dry aged). Produkt wyróżnia się m.in. bardziej intensywnym i naturalnym smakiem oraz mniejszymi ubytkami po przygotowaniu w porównaniu do standardowej wołowiny.
Oferta Horeca Select oraz ilMolino Chiavazza, skierowana do włoskich restauracji i pizzerii, została poszerzona o 6 nowych rodzajów mąki. Produkty charakteryzującą się wysoką jakością i dużą odpornością na na odkształcenia glutenu.
Szybkie tempo życia sprawia, że Polacy coraz częściej jadają poza domem i więcej wydają na posiłki. Równocześnie stają się bardzo świadomymi konsumentami i zaczynają przywiązać dużą wagę do jakości dań i obsługi.
31 marca 2016 roku odbyła się konferencja branży HoReCa Food Service Summit ,,Postaw na ludzi” 2016. Partnerem głównym wydarzenia była firma MAKRO Cash and Carry Polska.