Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

13 marca 2012

MAKRO zaprasza na targi Eurogastro 2012

Warszawa, 12 marca 2012r.: MAKRO Cash & Carry Polska po raz ósmy zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2012, które odbędą się w dniach 21-23 marca w Warszawie. Na powierzchni 252 m2 MAKRO zaprezentuje szeroką gamę produktów profesjonalnych sygnowanych markami Horeca Select, H-Line i RIOBA, które dedykowane są gastronomii i hotelom, a...

więcej
27 lutego 2012

MAKRO z certyfikatem ISO 22000

Warszawa, 23 lutego 2012r.: Sieć MAKRO Cash & Carry została wyróżniona certyfikatem ISO 22000. Potwierdza on dbałość MAKRO o bezpieczeństwo oferowanych klientom produktów żywnościowych. Certyfikat ISO 22000:2005 został nadany MAKRO Cash & Carry przez firmę TUV Rheinland i jest ważny do stycznia 2015 roku. ...

więcej
31 stycznia 2012

Dziesiąty MAKRO Punkt ruszył we Włocławku

Warszawa, 31 stycznia 2012: 30 stycznia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło we Włocławku dziesiąty MAKRO Punkt na polskim rynku. MAKRO Punkt we Włocławku, podobnie jak dziewięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej
17 stycznia 2012

Sieć ODIDO zrzesza już prawie 800 sklepów!

Warszawa, 17 stycznia 2012: 2011 rok przyniósł dynamiczny rozwój ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. W ciągu ubiegłego roku przystąpiło do niej w sumie 798 sklepów. Sukces ODIDO potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe. ...

więcej
29 grudnia 2011

Dziewiąty MAKRO Punkt uruchomiony w Tarnobrzegu.

Warszawa, 29 grudnia 2011: 29 grudnia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnobrzegu dziewiąty MAKRO Punkt na polskim rynku. Tarnobrzeski MAKRO Punkt, podobnie jak osiem poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej
14 grudnia 2011

MAKRO Cash & Carry uruchomiło MAKRO Punkt w Pile

Warszawa, 14 grudnia 2011: 14 grudnia br. ruszył w Pile siódmy MAKRO Punkt na polskim rynku. Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak sześć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej