Już 9 października odbędzie się Dzień Własnego Biznesu – święto małych i średnich przedsiębiorców. Z tej okazji na konsumentów czekać będzie 25 tys. ofert specjalnych – w tym promocje, rabaty i gratisy w sklepach i lokalach w całym kraju.
Już 9 października odbędzie się Dzień Własnego Biznesu – święto małych i średnich przedsiębiorców. Z tej okazji na konsumentów czekać będzie 25 tys. ofert specjalnych – w tym promocje, rabaty i gratisy w sklepach i lokalach w całym kraju.
Już jutro wyjątkowe święto! 10 października odbędzie się światowy Dzień Własnego Biznesu – niepowtarzalna okazja, by poznać ciekawe restauracje czy sklepy oraz skorzystać z atrakcyjnych rabatów i promocji. W Polsce akcję po raz drugi organizuje MAKRO Polska.
Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. MAKRO Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life.
Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.
Większość Polaków pozytywnie ocenia małe i średnie przedsiębiorstwa oraz ich wpływ na społeczność lokalną. Najbardziej atrakcyjne jest zaś prowadzenie działalności w branży handlowej oraz gastronomicznej - pokazują wyniki raportu przygotowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry z okazji ,,Dnia Własnego Biznesu”.
11. października br. na klientów restauracji, sklepów i punktów usługowych czekać będą liczne oferty specjalne przygotowane w ramach Międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu. W Polsce organizatorem inicjatywy jest sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry.
W przeciągu niespełna 4 tygodni ponad 2000 firm dołączyło do ,,Dnia Własnego Biznesu” - międzynarodowego wydarzenia stanowiącego wyjątkową okazję do promocji własnej działalności i pozyskania nowych klientów. Organizatorem akcji w Polsce jest sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry.