Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.
Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.
„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło wiosennej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 22 kwietnia. Na aktywności składą się 7 spotów telewizyjnych, w których zaprezentowane zostaną 4 produkty z asortymentu sklepów.
Jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce ogłosiła otwarcie dwutysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych. ...
26 czerwca br. został otwarty w Mińsku Mazowieckim dwutysięczny sklep ODIDO. W ceremonii przecięcia wstęgi wziął udział David Boner, Prezes firmy MAKRO Cash & Carry, która uruchomiła sieć dwa lata temu. ...
Zakończył się pierwszy cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”. Łącznie w trzech regionalnych edycjach spotkania w Warszawie, Katowicach i Poznaniu wzięło udział kilkuset detalistów. ...
16 maja br. w poznańskim hotelu Sheraton odbyła się gala „Hermesów”, czyli wyróżnień dla najlepszych polskich firm dystrybucyjnych, detalicznych oraz niezależnych właścicieli sklepów. Nagrodę w kategorii „Handel detaliczny z tradycjami” odebrał Paweł Drygas właściciel sklepu ODIDO w Raszkowie. ...
16 kwietnia br. w stołecznej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO odbyła się pierwsza konferencja z cyklu „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?”. Kolejne odbędą się w Katowicach (23 kwietnia) oraz Poznaniu (21 maja). ...