W ofercie sieci MAKRO pojawiła się wołowina irlandzka sezonowa na sucho (dry aged). Produkt wyróżnia się m.in. bardziej intensywnym i naturalnym smakiem oraz mniejszymi ubytkami po przygotowaniu w porównaniu do standardowej wołowiny.
W ofercie sieci MAKRO pojawiła się wołowina irlandzka sezonowa na sucho (dry aged). Produkt wyróżnia się m.in. bardziej intensywnym i naturalnym smakiem oraz mniejszymi ubytkami po przygotowaniu w porównaniu do standardowej wołowiny.
Oferta Horeca Select oraz ilMolino Chiavazza, skierowana do włoskich restauracji i pizzerii, została poszerzona o 6 nowych rodzajów mąki. Produkty charakteryzującą się wysoką jakością i dużą odpornością na na odkształcenia glutenu.
Szybkie tempo życia sprawia, że Polacy coraz częściej jadają poza domem i więcej wydają na posiłki. Równocześnie stają się bardzo świadomymi konsumentami i zaczynają przywiązać dużą wagę do jakości dań i obsługi.
31 marca 2016 roku odbyła się konferencja branży HoReCa Food Service Summit ,,Postaw na ludzi” 2016. Partnerem głównym wydarzenia była firma MAKRO Cash and Carry Polska.
Marka Horeca Select wzbogaciła swój asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych prosto z Włoch.
21 marca 2016 ruszyła kolejna edycja konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy, organizowanego przez MAKRO Cash and Carry Polska. Partnerem strategicznym wydarzenia po raz pierwszy został Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska.
W ramach akcji promującej na polskim rynku Norweskiego Dorsza Zimowego Skreia, prowadzonej przez Norweską radę ds. Ryb i Owoców Morza oraz sieć hurtowni Makro Cash & Carry, w Trójmieście, Poznaniu i we Wrocławiu zorganizowany został cykl regionalnych spotkań kulinarnych.